درباره وبلاگ


باسلام وتشکر این وبلاگ قصد توهین به هیچ یک از احاد کشوری را ندارد در صورت مشاهده هرگونه جسارتی ان را در نظرات بنویسید تا تصحیح شود. ______________________ اقایان و بانوان محترم لطف کردین که به این سایت آمدین و موجب سکته ما شدین(از فرط خوشحالی)بازهم ما را دق مرگ کنید زیرا خوشحال میشویم در ضمن اگر میتوانید کلیک کنید ؟اگر زحمت نیست؟ توی نظرسنجی شرکت کنید نظظظظظظریادتان نرود خواهش میکنم نظر بدید اگه نظر ندادید یعنی سایت ما ... است. خلاصه بگم داداش شرمندم کردینا بازم بیایین اگر فردی میخواهد در مورد من اطلاعاتی داشته باشد میتواند به پروفایل نویسنده مراجعه کند
موضوعات
طنز،کاریکاتور،طنزسیاسی،داستان
مطالب انتقادی،عـکس،طنزسیاسی
شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, :: 16:10 ::  نويسنده : سیدیوسف

خبرنگار ما به نقل از روابط عمومی وزارت راه و ترابری گزارش داد بالاخره بعد از این همه سال نمایشگاه جعبه سیاه هواپیماهای سقوط کرده ایران برگزار شد! این خبرنگار ادامه داد در این نمایشگاه حدود 589 جعبه سیاه و سفید و زرشکی و سبز فسفری و.. به نمایش در آمد. وی افزود در بین این جعبه ها که متعلق به انواع هواپیماهای مسافربری، جنگی، بدون سرنشین، با سرنشین اضافه، ماهواره امید و ماهواره های ناامید بود، تعدادی جعبه پرتقال و چند صندوق گوجه به چشم می خورد که در نوع خود بی نظیر است.

وی در حاشیه این نمایشگاه که در محل دائمی سقوط هواپیماهای داخلی و خارجی واقع در حدفاصل اتوبان تهران – قزوین و مشهد - ارومیه برگزار شده بود طی مصاحبه ای با وزیر راه از علت اصلی این سقوط ها پرسید که وزیر محترم مثل همه وزرای سابق عامل جوّی و خطای انسانی را دلیل اصلی این سقوط ها عنوان کرد!

این مصاحبه که در فضایی آکنده از ترس و لرز و احتمال سقوط یک هواپیمای دیگر در وسط نمایشگاه، تهیه شده بود، به دلیل سفر اضطراری آقای وزیر به سمنان جهت بررسی دلایل سالم به زمین نشستن هواپیمای خرم آباد- سمنان، نیمه تمام ماند.

بعد از این مصاحبه مهندس سقوط زاده دبیر نمایشگاه در یک سورپرایز مَشتی از بازخوانی و رمز گشایی جعبه سیاه دکتر بهبهانی وزیر اسبق راه و ترابری که 35 سال پیش در سانحه سقوط از بالکن هواپیما به دیار باقی شتافت خبر داد و گفت متخصصین داخلی با استفاده از « نانو ذرات از پیش تعیین شده » موفق شدند این جعبه سیاه مخدوش شده را رمز گشایی کنند! وی دلیل طولانی شدن این پروسه را راه اندازی دیر هنگام نیروگاه اتمی بوشهر که نانو ذرات یاد شده در آن تولید می شود عنوان کرد

سقوط زاده افزود: بر اساس دریافتهای کارشناسان به احتمال فراوان دکتر بهبهانی به خاطر فشارهای وارده از جانب افکار عمومی درخصوص افتتاح نشدن اتوبان تهران – پردیس و برخورد دو قطار مسافربری در مسیر تهران- شیراز – اصفهان که به کشته و زخمی شدن 200 تن از هموطنان مان انجامید در حال رایزنی تلفنی با نمایندگان معترض مجلس برای به تعویق انداختن استیضاح خود بود که بعد از رد این موضوع توسط نمایندگان، گرگیجه گرفت و از بالای بالکن به پائین پرتاب شد

یادآور می شود این هواپیما آخرین توپولوف روسی خارج شده از ناوگان هوایی کشور بود که قرار بود در اسفند ماه سال 89 از شبکه هوایی کشور خارج شود که این امر تا بهار سال 92 به طول انجامید و در نهایت این وزیر خوش قول را با خود برد.

لازم به ذکر است دکتر بهبهانی سالها پیش ادعا کرده بود "تعداد سقوط هواپیما در ایران از متوسط جهانی کمتراست" و قول داد تمام ظرفیت خود را به کار خواهد بست تا این رقم در چشم انداز توسعه 20 ساله کشور به حد متوسط جهانی یا بیشتر از آن برسد که آخرش هم رسید!

همین مطلب در  رجا نیوز  صراط نیوز  پارسا پرس  نقد نیوز  آتی نیوز



صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب